Midsommarflicka

Sitter vaken alldeles själv och väntar på att jag blir tillräckligt hungrig för att väcka dom andra så vi kan äta frukost tillsammans.
Jag hade inte så stora förväntningar på gårdagen men den blev kanonbra till slut. På dagen hände det inte så mycket och vi tog det lungt bara. Jag dukade fram mat på hela bordet så mycket att jag inte hann med att smaka allt förrän jag var mätt. Det var sill i alla former, grillat kött, kallt kött, lax, hemgjord potatissallad, färsk potatis och lite till. Senare på kvällen kom grannen över och tyckte att vi skulle komma dit en sväng. Där hade det varit långbord med en del andra grannar så vi slog oss ner med dom. Vi blev bjudna på en supergod kladdkaka och så dricka därtill. Jag blev bjuden på Baileys och det har jag inte druckit på år och dar........väldigt gott. Vi gick hem först när klockan hade passerat midnatt.
Det är så kul här för alla barn leker med alla oavsett hur gammal du är. Dom stora killarna var för sig själv och drog partyvagnen. Dom vandrade genom området varv på varv med en cykelkärra efter sig. Robin hade fått två högtalarpyramider som min bror byggt och till det har han kopplat ett Alpine slutsteg och ett batteri sen var det bara att koppla in Ipoden och spela musik. Dom fick nyfikna och imponerande blickar efter sig där dom gick. Robin var en stolt partykung.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0