Humlan

Tänkte jag skulle visa lite bilder från helgen som varit.
Nu är det måndag igen och jag har varit och hälsat på en vän som jag jobbat med tidigare. Med mig var Jenkan och Jenny. Det var en snabbvisit men det var mycket trevligt. Vi satt på hennes fantastiska altan som jag tycker är så himla mysig. Jag var tvungen att åka hem och pyssla på min egen altan. Skulle vilja glasa in altanen men med den storleken vi har på altanen skulle det kosta en hel förmögenhet.



Jag hade besök i min pion.

Jennifer och jag hade en liten fotoutflykt.
    

 








Vilken är finast, färg eller svart-vit???




 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det syns att jenkan fått mitt fina utseende.

2010-06-22 @ 15:08:24
URL: http://www.patrikzander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0