Badungar

Idag har det varit alldeles förträffligt varmt. Lite lagom så där. Den här värmen kan få stanna nu och varken bli varmare eller kallare. Gick upp vid nio och hoppade in i duschen sen vara jag upp och väckte dom två som sov. Vi väntade storfrämmande idag i form av två små busungar och en mormor/farmor. När dom kom skulle vi bada och till och med jag hoppade i en sväng. Första doppet för mig i år. Sen var det dags för fika och efter det gjorde vi lite lunch. Efter maten var det bad igen och då fick också Emil på sig badbyxorna men han skulle inte bada. Han tyckte att farmor skulle stå vid kanten och doppa ner honom från den. Efter lite kramp i armarna så gick jag i och så vips var han nere hos mig när mamma doppade honom. Jag trodde att han skulle bli rädd men inte då, när vi sen skulle få upp honom ville han inte det. Han tyckte det var jätteskoj men det var ett krampaktigt tag han hade om min hals hela tiden. När dom åkte bestämde vi att han skulle komma hit och bada igen.

 

Ida skulle inte bada så hon kastade i bollarna till oss.




Nu dyker vi!


Det är så häftigt med undervattensbilder.

 


Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Haha! Lite smygreklam är det nog, hihi! :)

Hur tar du dina undervattensbilder, speciell kamera eller speciell påse till din? ;)

Trevlig midsommar!

Kraaam!

2010-06-24 @ 10:37:13
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0