Äntligen!

Jag har varit orolig hela veckan för detta brev. Har tittat i brevlådan flera gånger om dagen. Som om posten skulle komma fyra ggr per dag. Inte en chans eller hur. Stannade hemma igår extra länge innan vi åkte till stugan för att vänta på ett kuvert som aldrig kom. Men idag kom det. Jag bad killarna ta med sig det upp när dom kom. Men ett krav var att INTE ÖPPNA. Det ville jag göra själv.



Och resultatet var..............



Nej men vänta lite nu.........vad är det som står där??? Det betyder att jag blivit godkänd, till och med väl godkänd.


Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

vi visste att du var "bäst" JÄTTEGRATTIS.

2010-06-18 @ 21:01:21
Postat av: mamma och pappa

Vi visste att du var "bäst" JÄTTEGRATTIS.

2010-06-18 @ 21:03:38
Postat av: Emma

Grattis - va kul att det gick så bra!!

2010-06-18 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0