17 juni

Tordagen som alldeles snart har nått sitt slut. Var in till stan på förmiddagen med mamma och provade klänningar. Hittade en jättefin som jag köpte. När vi kom hem fikade vi för att sen packa och åka till stugan. Det var Jenkan och jag som åkte upp själva. Grabbarna kommer upp i morgon efter jobbet. Linus har jobbat hela veckan och igår fick Robin sällskap från storstan. Innan jag åkte upp satte jag i stort sett hela lördagens program på tv på inspelning. Jag är så trött på kronprinsessbröllopet nu för det finns inget annat att se på tv. Dom börjar sända klockan åtta på lördag morgon och slutar vid tolv på natten. Sen kanske det går att titta på tv igen. Det ska i alla fall bli kul att titta på fina klänningar. Men jag tror inte jag kommer att sitta klistrad framför tv´n. Ok, jag vet att jag nyss gav dubbla budskap=). Dom ser så otroligt lyckliga ut så jag kommer väl att sitta och tjuta vid vigseln antar jag. Det är helt fantastiskt att Victoria har valt "en man av folket". Kärleken övervinner allt.
På tal om kärlek så sover min mista lilla pärla sen ett tag tillbaka. Jag ska alldeles strax krypa ner bredvid henne och slumra jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0