Rain drops keep falling on my head........

Idag är det en riktig städdag. Jag håller på att plocka ihop alla saker som vi ska ha hem från stugan till huset hemma. Det är så skönt att det regnar för fullt så man inte behöver vara sur för att man vill vara ute. Vi har varit här i princip 4 veckor på raken så jag har hunnit släpa upp mycket hit. Kläder i massor men allt ska ju inte hem. Sen är mina pärllådor här. En ny skrivare som jag inhandlade i Valbo när vi var där som också ska hem. Alla mina fotoprylar ska hem. Datorer ska hem. Det är en himla tur att vi åker två bilar. Sen släpade jag ju upp min gurkaplanta och paprikaplanta som ska få tillbaka sin plats på altanen hemma.
Sorry, nu måste jag fortsätta så jag har inte tid att skriva mer.



Blev inspirerade av kusin som tagit så fina bilder på ormbukar så jag lägger in en sån bild. Tagen och redigerad av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0