Love is in the air.......

Så kom äntligen den dagen som alla väntat på och som jag varit nervös över. Min bror skulle göra sin sambo till sin fru. Ett litet bröllop som var planerat in i minsta detalj. Inte i kyrkan utan utomhus vid Gimo Herrgård. Det började inte så bra för det regnade hela förmiddagen. Dom hade fått sätta upp ett tält så vi inte skulle bli allt för blöta. Eller tak utan väggar rättare sagt. Jag var lite nipprig för jag skulle lyckas få lite bra bilder. Efter vigseln gick vi iväg och fotade. Vi hittade några bra ställen som vi fotade vid. Fortfarande kämpar jag med inställningarna på kameran men jag lyckades få ihop några kort i alla fall.


    
Förvantansfulla barn och en sista genomgång med prästen.

         

Jennifer fick hålla brudbuketten under löftena.

Du kan nu kyssa bruden.



Det blåstes såpbubblor i stället för att kasta ris. 



     

    










Nej, nu får det räcka. Jag måste ju spara några guldkorn till albumet också.

Tack min älskade bror Fredrik och kära Emma för att jag fick vara med och dela denna dag med er. 
Jag talar nog för alla som var närvarande att det var en fantastisk och vacker dag.

         


Kommentarer
Postat av: Ingrid Kristina

Fina bilder på Fredrik och Emma ett brudpar som är vackra både på utsidan och insidan.Önskar dem många rosor och små små törnen i livet.

2010-08-01 @ 14:36:48
Postat av: Angelica

Otroligt vackra bilder!!! Du är ju en riktig begåvning. Emma och Fredrik lär inte bli besvikna!

2010-08-01 @ 17:07:11
URL: http://angebange.webblogg.se/
Postat av: Ingela

Tack för att du la ut bilderna! Jättefina(både brudpar och bilder!)!

2010-08-02 @ 19:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0