Lasagne

Står inne i värmen och steker köttfärs. Linus har velat ha lasagne flera dagar nu och idag var det hans tur att få som han vill. När det gäller mat här i huset finns det hur många viljor som helst. Ofta när jag gör mat så säger barnen att dom inte vill ha men när det kommer till kritan så slukar dom maten i alla fall. Jag tycker det är kul att laga mat men vill inte bestämma vad jag ska laga för något. Jag är inte främmande för att prova på nya saker men är lite dålig på det utan kör bara på med det som jag brukar göra. Förhoppningsvis blir det mindre gnäll när maten känns igen.
För er som vill ha tips är arla.se en bra sida med många lätta recept som inte tar lång tid att göra och innehåller få ingredienser. Där har jag tex hittat mycker gott med kyckling. Det är något som jag kan äta hur mycket som helst och jag tröttnar aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0