Vinter

Fortfarande håller vintern oss i ett stadigt grepp. Det är tur att man har kompisar som gör mig sällskap på dagarna för att få dom att gå. Igår var det dags att träffa Jenny efter nästan två månader då vi inte träffats. Hon kom till mig och vi snicksnackade tre timmar innan jag var tvungen att hämta barnen från skolan. Det blev mycket prat om allt möjligt allt från backpack-resor till passande killar för singel-Jenny. Det var roligt att ses.
Idag var det dags att göra besök hos nästa vän. Jag rejsade iväg med bilen över skogarna för att göra Sabina sällskap några timmar. Med mig hade jag årets första (för min del) semlor. Men där är jag inte som alla andra för jag köper semla utan mandelmassa. Usch och fy för mandelmassa men det går även att peta bort om det inte finns utan. Dom var riktigt goda. Där gick snacket om inredning och vårens förhoppningsvis kommande båtresa. Jag levererade även ett gäng namnhalsband så nu hoppas jag att dom sprider sig så jag får nya beställningar.



 


Kommentarer
Postat av: Sabina

Vilka härliga bilder, såna blir jag glad av! Det var faktiskt min första semla för i år oxå..har redan en beställning på 4 halsband, så nog kommer du att ha att göra ...

2010-01-21 @ 01:39:34
Postat av: Anonym

Så ska det se ut jävligt fina kort

2010-01-21 @ 22:17:51
Postat av: Christer

Hej hej.

Väldigt vackra vinterbilder.

Ha en bra Söndag.

Hälsningar Christer.

2010-02-21 @ 03:50:47
URL: http://www.christersfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0