Tulpaner och en gammal potatis

Igår var det så fint väder. Kallt men soligt så jag hade bestämt att jag skulle ta ut kameran en sväng idag. Men i morse när jag vaknade upp ur dvalan var det inte så fint, dimmigt och molnigt. Efter duschen åkte mysbyxorna fram och dom har inte lämnat mina ben förutom när jag hämtade barnen från skolan. Kors i taket så gjorde jag en sallad till lunch i stället för att vräka i mig sjuttioelva mackor. Jag kände mig så duktig så. På eftermiddagen fick jag för mig att ta fram kameran i alla fall så jag byggde en liten studio på köksbordet. Modell fick bli mina vackra tulpaner som jag köpt till mig själv i söndags när vi handlade på Kvantum. Och så hade jag sparat en hjärtepotatis som börjar bli grön och så börjar den skjuta ut skott.





 







Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Gud vad snäll du är! Det var fint skrivet tycker jag! =D Tack!

Dock är det en D70 jag har hihi Men den är lika bra den! ;P

Ja i maj ses vi ju definitivt, låter långt bort men det går väl lika snabbt som vanligt! Haha! =D

Hälsa du med och förresten, gillar den översta tulpanbilden, snygg komposition! ;D

2010-01-13 @ 17:16:58
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: mamma

oj vilka vackra tulpanbilder, men tulpaner är ju alltid vackra.

2010-01-14 @ 00:36:21
Postat av: Nina (Liten)

Ingen fara med avslöjanden, de flesta hade listat ut det själva! Och jag håller med om att magar är fantastiska =) hur gamla är dina nu? Ha det bra!

2010-01-14 @ 10:50:26
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: Nina

Klart man svarar på frågor =) Alltid lika kul när läsare hör av sig. Jag satt faktiskt och tittade på Magnus Carlssons turnéplan i morse och jämförde med mitt jobbschema. Jag jobbar varenda helg han spelar på en båt! Så återstår att se om det är någon vänli själ som byter pass med mig eller om jag faktiskt får vänta på bättre tider!

2010-01-14 @ 19:20:57
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0