Mera snö

Gick och la mig igår med världens huvudvärk. Vaknade idag med världens huvudvärk. Beslutade att jag skulle ta det lugnt idag. Efter en god nyttigt sallade till lunch tog jag tag i massa kort som jag hade låg på mina minneskort. Det gäller att inte spara för länge med att sortera och rensa för det går in ganska många kort på dessa och då känns det hopplöst att försöka få någon ordning på dom. Först gick jag igenom dopet på söta lilla Tor. Hur gullig som helst och verkade älska kameran. Dom bästa förde jag över på ett minne som kommer att skickas ner till kusinen. 


När det var klart gick jag igenom lite andra kort och kom på att jag trivs bakom kameran. Det är värre framför. Ska försöka få till en familjebild på oss få se hur det ska gå till. Jag funderar att gå ännu en fotokurs. Men om det hjälper vet jag inte. Det är väl träning och åter träning som man blir bättre på. Sen har jag några riktigt bra böcker som jag läser och bläddrar i lite nu och då. Tycker att det är himla svårt att fota inomhus när man inte har tillräckligt med ljus. Speciellt i kyrkor där ljuset är värdelöst tur att det inte händer så ofta. 

 




 

Kommentarer
Postat av: ingrid kristina

kurser är väl alltid bra , ny lärare och nya fotokompisar.

2010-01-28 @ 20:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0