Kvalitetstid med min bror

Rubriken säger väl allt.....
Idag har jag gjort något som jag inte vet när jag gjorde senast. Jag har spenderat flera timmar på stan med bror min. Dert var så kul att träffas utan massa barn som vill ha uppmärksamhet hela tiden. I och för sig så var det inget roligt vi gjorde men att träffas är skoj bara det. Vi började vår vandring på Kvantum bland mathyllor och när maten var inhandlad åkte vi iväg och käkade lunch. Tänk dig att äta utan barn, det är rena rama lyxen. I min mage hamnade en plocksallad och Fredrik lyxade till sig med en kebabtallrik. Mätta och belåtna skulle jag leta efter en snowracer. Men herregud säger jag bara. Hur sjutton i min vildaste fantasi skulle jag kunna tro att det finns några sådana kvar att köpa när vi har haft det här underbara vintervädret. Efter fem affärer gav jag upp och kom därför hem med en bräda eller vad det nu heter. Linus har nämligen utflykt i pulkabacken i morgon med matsäck och allt. Nu var det då dags för brorsan att lämna mig för att åka och hämta gullungarna på dagis. Även lilla Ida har blivit stor nog att börja på dagis.
Det var riktigt roligt idag och det kommer jag ha med mig länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde kamran

2010-01-21 @ 22:16:13
Postat av: Kajsa

Det här med att vandra på stan är ju onekligen något som är svårt att få med sina bröder på. Jag brukar dock släpa med honom ut i naturen istället. Det funkar hur bra som helst, plus att man får frisk luft på köpet!

2010-10-06 @ 09:49:39
URL: http://outdoorproffs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0