Veckans sista lägga-sig-tidigt-dag

Och så var vi framme vid veckans sista lägga-sig-tidigt-dag. I morgon är det fredag sen väntar sportlov för barnen. Vi har inget planerat i början på veckan men på torsdag händer det grejer. Vad det är får ni höra senare. Det känns konstigt att det är torsdag och inte gå på kören. Den här veckan var det en onsdag som var kördag. Jag antar att universitetsaulan var bokad idag. Det kommer att bli några onsdagar framöver och så kommer vi också att byta lokal några gånger. Det är helt ok för mig bara jag får sjunga. Just nu spekuleras det friskt vem artisten är. Caroline ville inte säga något igår men hon har en man på gång. Enligt henne ska det vara mannen med Sveriges finaste sångröst. Men när hon sa det så protesterade Heinz ordentligt. Hhmm..???? Vem kan det vara???
Idag var mamma på besök. Vi pysslade lite i trädgården. Sen hjälpte hon mig upp med en bokhylla på övervåningen. Jag håller på att möblera om i sovrummet  och det kommer att bli kanon.
Nu ska jag jaga Jenkan in i reningsverket sen ska jag slå ner min bak framför tv´n ett tag till Patrik kommer hem. Han är och meckar med min Saab. Lite fix och trix till nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: ce

Nyfiken, vad gör man i trädgården så här års?????

2010-02-20 @ 10:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0