Stockholm

Tänkte skriva att jag var i ett grått Stockholm. Men efter ett par timmar i Gallerian när jag steg ut på gatan så sken solen. Patrik är på möte hela dagen så jag följde med som sällskap i bilen. Har vandrat runt lite i stan och nu sitter jag och surfar runt på hotellet i väntan på att mötet ska bli klart. Jag tog med mig både datan och min bok så jag har att göra. Kameran är också med men det är så grått och trist ute så det blev tråkiga kort. Bilderna togs alltså innan solen tittade fram. Det första jag såg när jag klev ut från hotellet i morse var Vanna Rosenberg som gick och sjöng. Vilken röst hon har. Stadsteatern ligger i samma hus som hotellet och det var dit hon var på väg. Mötet blev så hastigt att jag inte tänkte på att frågade om jag fick fota henne. Hehe
I kväll väntar Let´s Dance och i morgon startar Melodifestivalen på tv.

              

         




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0