Snöyra

Tänk så less jag är på detta snöande som det är hela tiden. Nu räcker det. Det har jag sagt flera gånger men det verkar som ingen hör mig. Det är väl mysigt med lite snö men nu väntar jag på våren. Och så pratar folk om den globala uppvärmningen. Haha säger jag. Snarare så att istiden är på väg. Vi har blivit varnade om att stanna inne i helgen men här sitter jag med full packning i hallen för att åka upp till stugan. Väntar bara på att Patrik slutar jobba som är om 5 minuter.
Idag var det innebandy för Linus igen. Han spelade mot Tiunda. Det blev 3-3 vilket var bra. Innan vi åkte ville Linus att jag skulle ta med kameran vilket jag gjorde. Men alla kan vi göra våra misstag eller hur??? När jag skulle ta upp kameran för att förbereda inställningarna så upptäckte jag att jag inte satt tillbaka minneskortet i den sen sist. Klumpigt eller hur??? Nu har jag förhoppningsvis lärt mig att stoppa tillbaka det så fort jag är färdig. Nu ska jag stänga av den här maskinen för att packa in allihop i bilen. Datan är med mig så det kommer säkert att bli något inlägg från gul-blåa huset också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0