Min modell och jag

Idag var det dags för Jenny och mig att gå ut och fota vinterbilder. Det var jätteskoj att träffas. Det blir inte så ofta längre då Jenny jobbar som bara den. Som vanligt blev det många bilder så när jag ska välja ut några för att lägga ut här så var det inte så lätt. Det blev inte lika många som förra gången men det blev i alla fall över 200 st. Det blev många skratt även denna gång. Jag trivs verkligen bakom kameran och önskar jag kunde göra något av det. Nu väntar vårat projekt i vår som jag tror kommer att vara hur coolt som helst.
Tack för dagens äventyr Jenny, jag hade skoj.



         

 

         



    

 

         

 

 

    


Kommentarer
Postat av: mamma

jättefina bilder nu med

2010-02-16 @ 23:06:14
Postat av: Jenny

Tack själv! Hade jättekul :) Ser framemot vårat nästa äventyr!

2010-02-17 @ 12:47:10
Postat av: anita

vilka fina bilder. tacksamt objekt. kram

2010-02-17 @ 16:03:36
Postat av: Karin

Vad kul att se! Tänk att sommarmodellfotografering blev vintmodellfotografering som ska bli vårmodellfotografering! Du börjar få ihop lite traditioner. Dags att starta upp?

2010-03-03 @ 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0