Middag med vänner

Åh, så trevligt. Det var ett tag sen vi träffades men nu var det dags. Vi hade bestämt för två veckor sedan men då var det en snöstorm som stoppade oss. Jag tog bilen in och hämtade Jenny på vägen. Väl inne i stan mötte Anita upp oss utanför restaurangen. Vi beställde mat och satt och pratade flera timmar. När vi sen länmade stället så kändes det som att vi kunnat sitta hur länge som helst. Vi promenerade mot bilen allihopa och på väg hem blev det ännu mer prat. Det var så himla kul att träffas igen och jag hoppas det inte dröjer så lång tid till nästa gång.
Tack mina vänner för den här kvällen jag hade det jättetrevligt.

Kommentarer
Postat av: anita

tack för en trevlig kväll. Måste bli många fler

2010-02-12 @ 12:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0