Kör för alla

Nu har det satt igång på riktigt. Igår var det dags för den riktiga körstarten. Förra torsdagen var det bara en grundgenomgång där vi går igenom mycket teknik. Det är inte bara att sjunga om ni tror det utan man har lite saker för sig för att spara på rösten och för at lära sig sjunga rätt. Annars kan det bli jobbigt för stämbanden och man blir trött i halsen. Det var Lisas tur att köra och inne i stan var det Emmas tur att komma med för första gången den är terminen. Hon var ju magsjuk förra veckan men det tog hon igen igår. Ingen har väl vid det här laget missat att jag tycker det här är en helt fantastisk upplevelse...???? Men jag säger det igen DET ÄR HELT FANTASTISKT ATT SJUNGA. Alla borde prova på detta tycker jag. Lägg på Carolines galna uttryck och sprallighet så har du skoj. Har inte alltid varit så förtjust i Caroline men har helt ändrat uppfattning om henne. Nu tycker jag att hon är helt underbar. Det finns bara hon som är så där cool och helt vanlig men ändå så sprallig och full av nya upptåg.
Nästa termin får gänget sällskap....Eller hur Anita????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0