I backen

Idag har det varit en riktig utedag. Vi har gått eller skidat fram och tillbaka hela dagen. Till sist var jag så slut så jag orkade ingenting. Hade jag haft en stegräknare skulle den slå bakut totalt. Men det har också varit skönt att få frisk luft. Jag har nog inte fått så här mycket motion på hela förra året. Nu när jag ändå är uppe i varv ska jag fortsätta när vi kommer hem. Det gäller att ge sig fan på saken bara. Här kommer lite bilder från dagen som gått.


Här bär det av nerför skidbacken med skidläraren Johan.

Det gick kanonbra första gången i en lift.

 


Jennifer åkte och jag gick fram och tillbaka, fram och tillbaka.

Efter ett tag var det ankarliften och stora backen som skulle provåkas.

 

Skidskolan slut för dagen, nya tag i morgon.

 

Det är jobbigt att gå i skola på lovet.


Kommentarer
Postat av: INGRID KRISTINA

Bra jobbat killar,du också Jenkan för att inte tala om mamma.Vad har pappa gjort..

2010-02-26 @ 23:51:22
Postat av: farfaR

SÅ SKA DET SE UT JÄTTEFINT,HOPPAS DOM HAR LIKA ROLIGT SOM DET SER UT PÅ BILDERNA

2010-02-27 @ 10:02:23
Postat av: mormor

Visst är det skönt med frisk luft.

2010-02-28 @ 00:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0