Hemma igen

Nu sitter jag hemma i min egen soffa igen. Vi har just tittat färdigt på filmen Bröllopsfotografen, den vara väl så där. Resan hem tog väldigt lång tid. Dom första 7 milen tog ca två timmar. Igår var det tjejvasan och idag gick kortvasan uppe från Sälen. Ibland stod bilkön alldeles stilla och vi kom ingenvart. Men nu är vi i alla fall hemma och det är skönt med sina egna saker. Det är skönt att komma bort ett tag men ännu skönare att komma hem igen. En liten minisemester blev det. Grabbarna höll ut länge i backen och nästa år hoppas jag vi åker igen och då vill jag också åka skidor.







 




Det var långa köer


Kommentarer
Postat av: Patrik

Det var en trevlig minisemester.

2010-03-01 @ 14:22:34
Postat av: mormor

Oj vilka härliga vinterbilder det är så men längtar dit själv igen.

2010-03-02 @ 10:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0