Glad, glad, glad

Efter flera dagar med konstig värk i magen och yr i huvudet så var jag pigg och utvilad i morse. Solen sken som om den bara lyste för mig. Vi satte oss i bilen efter frukosten och åkte in till stan. På Jula blev jag yr igen. När det inte ens är kul att shoppa är det något fel, känner att jag börjar bli folkskygg. Men när jag kom ut i bilen var allt borta. Sen åkte vi till IKEA. Vi gick igenom hela varuhuset i lugn takt. Det gick bra. När vi klev ut genom kassorna hade vi en hel stor blå IKEA-påse full. Vi handlade nya täcken till barnen att ha i stugan. Sen slank det ner ännu mer grejer till köket ute i stugan. När vi kom hem ville jag ut och gå. Vi beslutade att vi inte skulle gå så långt bara upp i skogen bakom oss. Kameran var med mig. Jag och Patrik var själva på promenaden. När vi kom hem var jag lycklig över att jag varit ute en sväng. Hela den gångna veckan har jag bara varit utanför dörren för att hämta barnen från skolan. Måste ta mig ut mera men det är så förbannat tråkigt att gå själv och jag vägrar stoppa musik i öronen då jag inte hör vad som händer runt omkring mig.

    

 








Kommentarer
Postat av: mamma

det låter jättemysigt ut och rör på dig när du orkar ska du se att det blir bra (kommer från den rätta!)

2010-02-08 @ 00:25:14
Postat av: ce

Vad ni är duktiga

2010-02-09 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0