Fjällen

Nu har vi äntligen landat på vårat äventyr för det här sportlovet. Patrik tyckte att barnen skulle få åka skidor. Linus har tjatat om det ett tag nu men hemma har vi inga backar. Eftersom vi har åkt mycket skidor förr så var det dags igen. Det var hela sex år sedan vi var i Sälen och då ville inte grabbarna åka så därför har vi inte brytt oss om att åka till fjällen på länge. Men nu var det då dags. Vi kom upp igår och har hunnit med att inspektera stugan. Det är en pytteliten stuga med 6 bäddar, ett litet kök och en soffa som är hur obekväm som helst. Sängarna var sköna för jag sov hela natten och det är ett bra tecken på mig.
Nu på morgonen var det ingen sovmorgon vi fick. Patrik hade bokat skidskola till grabbarna så det var till att kliva upp klockan halv åtta. Efter frukosten gick vi iväg och plockade ut skidorna och Jennnifer hade sina längdskidor med sig. När vi gick dit var killarna lite nervösa tror jag. Linus hade väldigt svårt att sova igår så han somnade efter midnatt. Jag och Jenkan stod och spanade på killarna som åkte lift för första gången och det gick kalasbra.

Kommentarer
Postat av: ce

LITE BILDER TACK DU ÄR JU FOTOGRAF NUMERA

2010-02-26 @ 17:42:30
Postat av: mormor

ni sk a se att det blir kul i backen.

2010-02-26 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0