Älskade dotter

Idag är det måndag och två utav barnen slutade tidigt från skolan. Linus åkte med en kompis hem så Jenkan och jag blev själva hemma. Jag hade suttit inne hela förmiddagen och ville därför gå ut en stund. Påminde mig själv om gårdagen då jag och Patrik gick till skogen och kom ihåg hur glad och pigg jag var efter det. Jag klädde mig efter konstens alla regler med termosar och vinterskor. Vi knallade runt huset och gick i knähög snö. Det var hur mysigt som helst då Jenkan var modell och jag var fotograf. Mellan åken i backen så fick hon stanna till för att ge mamma olika poser. Tydligen har jag inte varit allt för tjatig på henne eftersom hon villigt ställde upp för mig. Vi hade en riktigt bra, underbar dag tillsammans där i all snö.



 

 


 


Kommentarer
Postat av: ce

Verkligen fina bilder och posetiv fotograf.Sött objekt kan inte bli bättre

2010-02-09 @ 23:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0