Städa minneskort

Igår var det kalas hela kvällen för Robin. Gäster kom och gick. Det var en liten skara som var här och grattade.  Vi väntar besök i helgen också och det blir skoj. Har äntligen kommit på ett sätt att få ner rumpan på alla samtidigt. Jag har köpt ett smidigt ihopfällbart bord som jag sätter in i vardagsrummet och sen inhandlades det sex klaffstolar igår på Ikea. Det gick jättebra och alla fick sitta utan att trängas. Problemet var att hitta en stor duk som jag kunde slänga på bordet (det är obehandlat) men det löste jag med en fin höst-gardinlängd. Det gick superbra och jag tror ingen såg att det var en sydd kanal i kanten heller.
Men dom som läser här vet det nu.....
Robin skrapade nästan ihop hela summan till en ny data och resten som fattas har vi lovat att hjälpa till med. Så jag tror att han var mycket nöjd med kvällen. Enda problemet nu är att den data han vill ha är slut men kommer nog hem inom en vecka. Nu är det bråttom!!!!!!
Nu väntar en lugn dag med minneskorttömning för mig. Det är inte så praktiskt med stora minneskort för då väntar man så länge med att tömma dom. Och har man dessutom tre kort så bara skjuter man upp problemet framför sig. Jag måste lära mig att fixa det på en gång så det inte hinner bli så mycket jobb.
Ikväll är det sista gången på kören också och då kommer Jennifer och Patrik åka med. Jennifer är på helspänn för hon ska sjunga Lady Gaga säger hon. Rah rah ah ah ah, Roma roma ma, Gaga ooh la la, Want your bad romance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0