Nu är vi framme

I morse packade vi in oss i Saaben och styrde vår kosa till Sälen. En veckas skidsemester väntar för oss. Vi får väl se hur många av oss som hyr skidor och svischar ner för backarna. Förra året var jag smått irriterad över att jag inte åkte skidor men i år är jag inte sugen alls. Vi får väl se i morgon när jag kommer ut i backen. Stugan vi bor i är inte särskilt stor men vi klarar oss fint. Den ligger vid liften och man kan nästan sträcka ut handen genom fönstret och nå den men man måste gå runt huset för att komma dit och till backen så det är en liten sväng vi måste gå. I morgon när det blir ljust tar jag några bilder och slänger in här. Om det nu går för vårat internet som vi har med oss strejkar rejält.

Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Ha det så skönt och njut av allt, kram.

2010-12-31 @ 08:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0