Näst sista gången

Sitter i soffan och you-tubar lite. Har hittat massa klipp med Caroline. Allt från när hon uppträder själv till framträdande med oss i kören. Det väcker minnen från vår konstert i Berwaldhallen som vi gjorde i våras. Så fantastisk känsla. Stockholms kören var med på invigningen av nya rulltrappan på centralen den 1:a december. Det är så himla mäktigt för dom är ca 900 stycken i kören. Vi i Uppsala är BARA ca 400 stycken. Det kändes så konstigt i dag på alla vis. Först var det Caroline som inte var på plats så hon hade satt in en ersättare. Heinz var på plats i alla fall och så var det en kille med som spelade trummor. Det var så kul för det hjälper så mycket när någon håller takten med ett par trummor i stället för bara gitarr. Jag saknade verklingen Caroline i kväll, visst var den andra tjejen bra men hon är inte Caroline. Dessutom kändes det lite svajigt med några låtar och det känns ju sisådär när det är sista gången nästa vecka och då får vi bjuda in vänner som ska lyssna på oss. Jag menar att då ska ju allt sitta perfekt. Sen är det Gränby tävlingen också. Det är den 12 december klockan 14:00 om det är någon som vill komma. I stort sett är jag nöjd med kvällen jag fick ju sjunga.

Kommentarer
Postat av: mamma

2 trevliga kvällar att se fram emot, kul.

Tack för inbjudan.

2010-12-03 @ 06:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0