Krassliga familjen

Då var det vår tur (eller otur) att vara sjuka. Linus har legat nerbäddad hela veckan och nu är Jenkan och jag hesa med ont i halsen. Alla barnen har varit hemma idag för att ta det lite fredagslugnt. Jag och Jenkan tog en tur till stan för inhandling av julklappar. Jag har aldrig varit så sen som jag är i år. Men nu är jag färdig och det känns skönt. Vi mötte upp mamma och så hjälpte vi henne också med tips till alla barnen. En tur till både Ikea och Media Markt var det planerat. När vi åkte hem fick vi med oss ett litet yrväder vid namn Rex. Han är så busig och bitig på allt och alla men förhoppningsvis slutar det när han blir av med mjölktänderna. Söt är han så det stänker om det. Och bortskämd blir han. Nu väntar en skön fredag med mys i soffan.
I morgon blir det en tur till Stockholm för att fira Jesper som har fyllt 40 år. Det ska bli trevligt att ses igen. Det blir ju inte så ofta nu när vi inte åker till stugan varje helg. Men på söndag tar vi nog en tur dit för att titta till hur det ser ut där. Sen lär det nog bli lite snöskottning och kanske korvgrillning.

Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

få se om vi hinner kanske vi tittar förbi på korvgrillningen.

2010-12-18 @ 08:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0