Kör för alla

Jaha ja igår var det sista gången med kören. Vi fick ta med oss vänner den här gången och så skulle vi ha en liten minikonsert för dom. Jennifer ville följa med och då var ju Patrik tvungen att följa med han också. Vi gjorde uppsjungningen tillsammans med våra gäster i bänkarna och sjöng tre låtar sen gick vi upp på stora scenen och sjöng låtarna som vi tränat på hela terminen. Därav var Patrik tvungen att följa med då jag inte kunde lämna Jennifer själv på bänken. Jennifer tyckte det var jätteroligt det syndes på henne och hon sjöng med både i sångerna och på uppsjungningen. Hon fick bland annat träna bukandning och lära sig var stämbanden sitter och varför man ska göra vissa saker. Patrik kan jag säga var mindre road. Men han satt snällt och lyssnade på oss andra. Halva nöjet är ju att titta på Caroline som för ovanlighetens skull var väldigt lugn igår. På scenen framförde vi låtarna Fields of gold, With or without you, Du e min man, Live is life, Drummer boy, Hallelujah och Bad romance. Vi rockade FETT!!!!!!!!! Nu väntar Gränby Centrum på söndag klockan 14 och där kommer vi att framföra tre låtar vilka dom är kommer jag inte att avslöja här utan kom och titta i stället. Sen vill jag att ni går in och röstar allt vad ni orkar på Kör för alla-kören då har vi chans att vinna 20.000 kronor som vi tänker skänka till Grottan som hjälper hemlösa i Uppsala. Allt för en god gärning alltså.

http://julkorskampen.interactivesolutions.se/

Ni kan inte rösta tidigare än söndag men här kommer länken i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0