Kallt

Idag har det varit riktigt kallt. Jag tog mod till mig och åkte till stan för en shoppingrunda. Det blev mycket titta i affärerna där det var varmt. Så fort man stack ut näsan så stelnade man till av köld.
I morgon skulle jag åka till Arlanda och hämta Patriks föräldrar som har varit i USA tre månader. Nu sitter dom fast på flygplatsen för i New York där dom skulle mellanlanda är det snöstorm. Det är alltså inte bara snö och kallt hemma här hos oss. Vi får väl se om dom kommer hem på fredag i stället.
Jag har inte haft tid att öva och leka med kameran som jag kanske skulle ha önskat. Idag när jag tyckte jag hade tid så var det så kallt så jag tog en bild genom köksfönstret. Det kändes ju sisådär men det fick duga. Jag tycker att det inte behöver vara så här kallt längre. Runt 6-8 grader vore perfekt.


Var och grävde i skåpet efter tomtebloss och fann en ask med några kvar. När dom kommer fram är det snart jul. Så nu har jag provat att brandvarnaren fungerar. Den tyckte inte om mina tomtebloss för den började tjuta när vi hade bränt av några pinnar. Det gick inte att få hejd på den för den skrek en lång stund.


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0