Kalas

Igår var vi iväg till Stockholm för att fira en 40-åring. Det var Jesper som fyllde i tisdags men hade kalas i lördags. Det är alltid trevligt att komma ner till dom och hälsa på en sväng. Jag tycker det är synd att vi bor en bit ifrån varandra. Det går inte bara att svänga förbi en kväll. Vi trivs bra tillsammans med dom så man längtar till sommaren igen då vi bor grannar vid stugan. Det stora pluset är ju att barnen kommer överens så himla bra. Kvällen var jättetrevlig med god mat och dryck. Vi fick även träffa släkt och vänner. Jag träffade Jespers mamma och pappa redan i somras då vi var ut allihopa i skogen och plockade svamp. Det kom Jespers pappa ihåg och kallade mig svampen hela kvällen. Han var en riktig charmör som jag tyckte om.
Tack Jesper och Jessica för en supertrevlig kväll.

    


Födelsedagsbarnet och fru Jessica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0