Juldagen

Dagens namnsdagsbarn är juldagen...?????!!!!! Ok hoppas nu att ingen heter det haha.
Idag har jag haft min rumpa mest i soffan. Så skönt med en dag då man får sitta och vila utan massa krav. Igår hade vi en härlig dag då jag inte behövde tänka på någonting. Det enda som jag gjorde (men inte behövde) var att hjälpa mamma med disken efter middagen. Men ingen städning eller tvätt stod på att-göra-listan. Skönt. Hade besök av mamma och pappa idag som tog med sig farmor hit. Barnen fick pengar i kuvert av henne. Jag fick ett par sköna raggisar. Nu ska vi strax åka iväg till Patriks mamma och pappa och se om tomten hittar dit idag.
Det har varit lite dåligt med bilder i dom senaste inläggen men här kommer en mysig tomtebild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0