Fotar + bloggar

Känns så där lagom befogat för att ställa upp en minifotostudio på köksbordet nu. Borde börja packa men har ingen lust. Jag tänker som så att det hinner jag med. Jenkan har haft en kompis hemma här idag som just gick hem. Jag tar fram kameran och ska börja leka i stället för att göra iordning det som ska med i morgon. Men det är så kul att fota. Håller på att lära mig nya kameran för fullt. Inställningar mm.


Min julbukett som jag fick av Fredrik.


Lite smink som jag varit för snål för att köpa själv för det är så satans dyrt. I alla fall här hemma i Sverige. Hade tänkt köpa till mig själv i julklapp men gjorde inte det och tur var väl det. Jag har provat och nu vet jag att det passar perfekt till min känsliga hy. Så nu väntar shopping nästa gång vi kommer till USA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0