Fäääärdig

Jag fick sista resultatet idag. Ok och vad sa det då...........trumvirvel. GODKÄND.
Jiipii nu är min vånda slut och jag kan titulera mig fastighetsmäklarassistent. Ojoj det var ett långt ord att skriva. Men ni kan gissa om jag är stolt över mig själv. Med mycket läsa och tentor som inte var att leka med är jag äntligen färdig. Men en sak kan jag säga, det blir inget mer plugg för mig. Det var så himla jobbigt att börja läsa igen efter dom 19 år sen jag gick ut gymnasiet. I alla fall inte på distans som jag läst nu.
Haja fatta läget JAG ÄR FÄRDIG............... Fett nice.
Nu gäller det att börja söka jobb eller i alla fall försöka få tag på en praktikplats.

Puss och kram till alla som stöttat mig och hejat på mig och aldrig tvivlat när jag varit som mest uppgiven.

Kommentarer
Postat av: Sabina

GRATTIS!! Vad var det jag sa!? Jag visste ju att du skulle fixa det..Blir till att fira imorgon!!!

2010-12-03 @ 22:46:47
Postat av: mamma och pappa

Jättemycke grattis vi trodde på dig från början till slut.

Det passar jättebra att fira i dag ha det så bra.

2010-12-04 @ 08:21:18
Postat av: Ingela

Grattis! Jättekul! Nu ordnar det snart sig med ett riktigt kul jobb också! Kram!

2010-12-04 @ 12:57:10
Postat av: Anita Spännare

Ett stort grattis Veronica. Det gjorde du bra.

Kram

2010-12-04 @ 16:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0