Efterlysning

Inför sommaravslutningen köpte jag en ljuslila stickad tröja med hålmönster till Jennifer. Den är köpt på KappAhl och är i storlek 146-152. Hon har använt den ett fåtal gånger. Jag tror den har varit i tvätten max 3-4 ggr. Den har varit försvunnen länge nu. Jag har letat flera gånger på alla möjliga och omöjliga ställen där den kan ligga och i stugan letar jag varje gång vi är dit. Nu har jag tröttnat och gör härmed en efterlysning. Jag vete fasiken var tröjan är och aldrig någonsin har det försvunnit något på alla år som barnen gått på dagis eller skola.

Har ni sett något eller kan ge tips om var den är....Ring mitt journummer 018-...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0