Dan före dopparedan

Hela dagen har jag farit runt som ett torrt skinn. Det har torkas där och fejas här. Jag fick för mig att skura duschen också men det var ett slitgöra. Men lite rensning och plockning fick det även komma in några tomtar i badrummet. Det blev jättefint. Granen har fått ljus, glitter och kulor. Lite mer tomtar och några dukar har fått komma fram. Känner mig nöjd med dagen. Nu ska det bara skuras sen är det klart. Till middag gjorde jag tacos för som sagt så kommer nog vi att tröttna på julmaten. Ikväll när barnen gått och lagt sig ska det slås in julklappar. Men det kommer nog att bli sent för jag kommer ihåg när jag var liten då kunde man inte komma till ro dagen innan julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0