Släktträff

Oj då, 5 dagar sen jag var inne här och skrev. Brukar inte vara likt mig men har haft så otroligt mycket för mig den senaste veckan. Jag skickade ju äntligen iväg boken till tryckeriet och kunde lägga en sak åt sidan för att ge plats till en annan. Jag har gett pluggande tid och varit envis som en stucken gris. Tycker det är ofantligt svårt och har varit beredd att ge upp mer än en gång. Men som sagt envis som man är så börjar det falla saker på sin plats. Önskar bara att jag gjort det tidigare. Men man ska inte gråta över det som gått utan bara blicka framåt. Lite ironiskt då......
Söndag idag och två utav barnen är hesa och hostiga med ont i halsen. Hmmm får se var det slutar.
Igår var vi på släktträff på pappas sida. Det var bästaste farbror med fru som ordnade detta. Vi blev bjudna på lite förrätt som bestod av sill och färskpotatis och bröd. Sen var det knyt som gällde och alla hade laddat upp med kött att grilla. Potatis och coleslaw bjöd huset på. Det blev en mycket lyckad dag/kväll med trevligt sällskap. Vi är 34 stycken och det var hela 30 stycken som kom. Jättekul att det var så många som tog sig ut på landet för att träffas. Susanne sa att hon redan planerade nästa sommarfest. Jiipiii.
Tack för inbjudan till denna fest det var jättekul.
Kameran var så klart med så här kommer ett gäng bilder.

    
Grillar ska skruvas ihop och sysslingar som utforskar varandra.

    


Bra fart på grillarna.

    


Finaste farbror Lasse.

    

    


Noel fick låna farfars kamera.


En till blivande fotograf???

    

         

         


Fotbollskillen.

    

Tre hönor och en tupp gick lösa på gården.
Och sen var det tre hundar och nio katter.


Liten fot i tuff sko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0