Lugna måndag

Idag blir det en lugn dag med tvätt och soffsittande för min del. Vi hade kalas igår för släkt och vänner som ville fira min födelsedag. Huset var fullt med både barn och mammor och pappor. På kvällen var jag helt slut men nu är det över för några månader framåt. Rättare sagt till december när Robin fyller. På tal om sonen så har han intagit sängläge idag. Ingen skola med andra ord. Ont i magen.
Jag ska hinna med att göra ett halsband idag också som jag ska leverera i morgon. Och då blir det stadsvandring med Sabina. Ska bli kul att komma ut på stan en sväng för jag tror det var 100 år sen sist. Tänkte försöka hitta lite nya tröjor. Men som alltid när man vill ha något går det väl inte att hitta något.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det ska bli så kul..

2010-08-30 @ 21:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0