Kommer hösten nu?

Igår var det så hett ute så jag höll på att smälla av. Idag står regnet som spön i backen.
Kommer hösten nu???
Ja det är ju en fråga som vi kan ställa oss. Vi har precis passerat mitten på augusti. Ännu kan vi vänta oss några fina veckor. Hoppas jag i alla fall. Den här veckan är tuff så det får gärna regna för mig. Men fredag eftermiddag då snälla snälla får solen komma fram. Om vi tänker så långt som fram till helgen så kommer vi att vara hemma i stora huset och inte i sommarstugan. Gillar, gillar inte...!? Ja jag vet inte. Vi har ju varit där VARJE helg i flera månader nu. Känns det som i alla fall. Nu har Patrik lite takbygge på jobbet framför sig och så ska vi hinna med ett kalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0