Hundvakt

Igår var vi hundvakt till Selma. Henne har vi haft flera gånger tidigare så det var inga problem. När hon skulle hem på kvällen gick hon och la sig under vardagsrumsbordet och ville inte alls lyssna på vad husse sa om att åka hem. Kul tycker jag att hon trivs hos oss (kan det vara för att hon blir lite bortskämd men vi skvallrar inte schh). Hon är välkommen flera gånger.
Vi tog bilen till mamma och pappa för att kolla in bygget med nytt tak över garaget. Igår hade pappa fått hjälp av min morbror så det gick i alla fall lite fortare men det är ett stort projekt pappa har börjat med. Jag började rensa ur en rabatt åt mamma och när jag slutade hade jag tagit bort nästan ALLA blommar. Det gick inte att rädda så många (för allt ogräs hade tagit överhand) så nästa år får mamma handla nya perenner och kanske hålla mig borta från hennes rabatter i fortsättningen.

         


Kommentarer
Postat av: mamma

jag är så glad att du hjälpte mig tack snälla.

2010-08-13 @ 23:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0