Grattis till mig

Idag fyller jag 37 år. Snart smäller det väl till och man inser att man passerat 40. Hjälp. Fort går det. 
För en stund sen kom jag hem efter att tillbringat dagen i skolbänken.  Åkte hemifrån halv åtta i morse och kom hem strax efter sex. Mellan halv tio och fem läste vi ekonomi och beskattning. Jag kan tala om att det snurrar siffror i skallen på mig. I morgon blir det mer siffror och en tenta som väntar. Måste sätta mig och göra några uppgifter nu. Har en del saker som jag är osäker på.


Kommentarer
Postat av: Anita Spännare

Grattis på födelsedagen! Det är 3 långa år till det smäller- Kram Anita

2010-08-25 @ 19:23:12
Postat av: Sabina

GRATTIS på FÖDELsedagen! Vi kommer på söndag kväll och firar..kram

2010-08-25 @ 21:40:36
Postat av: mamma och pappa

GRATTIS gumman vi kommer och grattar på söndag

2010-08-26 @ 00:07:58
Postat av: Jesper,Jessica,Rasmus,Dennis

Stort GRATTIS och en bamsekram

2010-08-27 @ 14:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0