Vårväder

Tänk att termometern fortfarande visar 22,5 grader och klockan är fem på eftermiddagen. Helt fantastiskt. Det har varit riktigt skönt ute idag. Ringde hit mamma för en promenad i det vackra vårvädret. Vi gick och spatserade geom byn. När vi kom hem väntade en kopp kaffe. Jag kom på efteråt att vi hade kunnat sitta ute på altanen men det var så dags när kaffet var slut. När hon åkte gick jag ut och började plocka med trädgårdsmöblerna. Jag torkade av dom som ska stå under taket och så tog jag fram dynorna och dammsög dom. Gruppen som ska stå ute vid poolen får vänta ett tag till. Det kommer att vara fint ett tag till innan värsta pollensäsongen kommer för då är allt gult på två röda. Efter middagen ska grillen plockas fram och göras startklar. Det finns inget godare än första grillningen på våren. Hoppas nu det här sköna vädret håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0