Svanar

Morgonen bestod av regn och åter regn. Det var grått så långt ögat kunde se. Jag var den första som vaknade och då hade klockan just passerat tio. Igår sa mamma att dom var sugna på att komma upp hit så jag ringde upp och frågade om dom skulle komma. Dom stod startklara så det var bara att väcka övriga familjen. Innan frukosten var klar kom grabbarnas kompisar. Det är så kul att dom roar sig här. Vi fick besök strax innan lunchen och den bestod av korv och bröd....igen. Senare när vi var uppe vid affären fick jag beslutsångest men kunde ändå bestämma mig för middag. Det fick bli fläskfilé med wokgrönsaker och nudlar. Det var såååååå gott. Efter middagen satte jag på mitt nya objektiv på kameran och så gick vi till hamnen. En bit ut hade isen tinat upp och där hade det samlats massa svanar.







Vårtecken


Jag hittade en tulpan i min rabatt som var på väg upp.


Kommentarer
Postat av: mamma

oj vilka bilder, det syns att du fotar mycke för bilderna blir profsigare för var gång. Snygt.

2010-04-12 @ 09:26:03
Postat av: Jenny

Väldigt vackra bilder :)

2010-04-13 @ 12:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0