Stockholm på schemat

Igår var jag och grabbarna till Stockholm för att hämta Robins kompis från landet. Oj då det där lät lite konstigt. Kompisen från landet och så bor han i Stockholm. Jag menar att dom har stuga bredvid oss på landet alltså sommarstuga och sen bor dom i "riktigt hus " i storstan. Krångligt va. Eller var det jag som krånglade till det kanske. Skit samma vi har besök kort och gott.
I morgon bär det av till landet och där möter hans övriga familj upp. Kanske om vi har tur så får vi vattnet kopplat i helgen och då kan vi äntligen diska ordentligt så jag slipper släpa hem allt varje gång vi varit där. Vi har även varit och handlat gipsskivor som ska ta plats på köksväggen. När det är klart kan vi börja spackla och slipa för att sen måla och efter det kan vi ta upp köksskåpen. Men innan skåpen kommer på plats har vi mycket kvar att göra. Det låter som att det ska gå shopshop-snabbt men så är inte fallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0