Jiipii

Om pubiken är snäll och klappar riktigt mycket ska vi köra ett extranummer. Oj då nu avslöjade jag det men strunt samma. Efter alla shower är ju ett extranummer planerat så det är klart att vi också måste ha ett. Jag är så lycklig. Igår avslöjade Caroline att vi skulle ha "In The Ghetto" som extrasång. Jag bara älskar att sjunga den låten. Den sjöng vi uppe vid slottet första advent. Vi klarade alla låtar galant igår, det vara bara ett par småsmå saker som vi skulle träna på. Och så ska vi va påpåpå.
Nästa gång det är kör kommer stadsmissionen och säljer biljetter till showen. Alla intäckter går till att hjälpa utsatta ungdomar. Det är inte bara publiken som betalar sina biljetter. Det är även vi som sjunger, Caroline och Heinz, Uno Svenningsson och hela orkestern.
När vi var klara för kvällen skjutsade jag hem Lisa sen bar det av till stugan. Så nu sitter jag här fortfarande i pyjamas och undrar om jag ska ta fram frukost. Ja, det börjar kurra i magen så jag får nog lyfta på rumpan och sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0