Fågelsång och solsken

Riktigt skönt ute och gå nu. Var på promenad både igår och idag. Igår hade jag sällskap av mamma. Idag var jag ute själv och stannade halvvägs för fika hos en vän. Jag är ju inte direkt någon fågelälskare men det är så mysigt att gå nära skogen för när man hör fåglarna vet man att våren är här. Massor av blommor börjar man se i var och varannan trädgård också. Allt från krokus och snödroppar till tulpaner. Hemma har inget börja komma upp än (kan vara för att jag inte har något av dessa) men i stugan var det krokus och början på tulpaner. Måste köpa lite lökar till nästa år för det är så fint när det börjar komma upp blommor lite överallt.
Eftermiddagens schema består av ett besök på tandregleringen för Robin. Sen bär det av hem för att äta middag. Efter det bär det av till stan igen för att köpa golv till köket i stugan.
Har glömt att visa fina bilen så här kommer en bild.


Kommentarer
Postat av: ingrid kristina

Vilken snygg bil, vilket arbete Patrik har gjort.

2010-04-23 @ 00:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0