Det är mycket nu

Inte vidare bra uppdatering av mig här på sidan just nu. Det händer mycket överallt. Just nu har vi landat i stugan och har varit här sedan i torsdags. Här är det mycket på gång. Jag har precis avslutat första gångens strykning av väggarna och taket på toaletten. Om ca två timmar ska jag ge mig på dom igen. Dom blir vita och fina. Tidigare i veckan var vi på Fyrishov och badade hela familjen. Jag tycker inte om att bada men vad gör man inte för husfriden. Barnen tyckte det var himla skoj och jag har massor av roliga bilder från vattnet men dom får ni se någon annan gång. Vill bara göra det här inlägget så får jag lägga in bilder senare. Vi har det kalasbra här uppe i lugnet. Och nu börjar allt från kök till badrum ta form. Ja just det vi har även satt i nya fönster i badrummet och i köket. Nu ska jag laga iordning tacos innan nästa sväng ska målas.
Fortsättning följer............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0