Biotopia

Idag har jag varit med Jennifer i skolan. Dom hade planerat en utflykt till Biotopia. Ett litet museum mitt i stan. Barnen läser om fåglar nu. Jag är totalt livrädd för fåglar så jag hade tur att dom bara hade uppstoppade fåglar som vi fick titta på. I stora montrar fick vi studera fåglarna i dess rätta miljö. Vi fick också göra ett expriment. Det var duktiga guider som tog hand om oss. Det märktes att dom har många barn som kommer dit. Det var mysigt att åka med Jennifer och göra något tillsammans även om hela klassen var med. Det gäller att passa på innan jag fått jobb och inte kan följa med eller innan hon blir för stor och inte vill ha mamma med sig. 
Nu sitter jag och väntar på Patrik sen bär det av till stan för att lämna in båten för service. Snart har isen tinat och då vill vi ut på havet. Får se om vi tar en sväng förbi IKEA för att spana in skåpen som vi behöver komplettera med i stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0