090912

Sitter och funderara på om jag ska ta och lägga mig eller inte. Jag har inte skrivit på några dagar och det känns konstigt. Jag har väl inte haft något intressant att skriva om så det är nog därför. Just nu är jag mest arg för att förstoringarna som jag beställde inte är bra.....Ett misstag var mitt men sen var det dom som gjorde fel också. På tisdag ska vi ta om en del bilder och då hoppas jag att det blir bättre. På tal om tisdag, då ska jag på förmiddagen ut och fota med Karin vi ska till en förskola här i byn. Det blir skoj och lärorikt hoppas jag. En hake är att jag måste kliva upp ur sängen strax efter klockan sex. Är just nu van att gå upp efter sju sen har jag chansen att vila när barnen och mannen har åkt till sina respektive sysslor, skolor och jobb. Sen på onsdag ska jag ut på ett fotoäventyr som jag ser fram emot. Funderar mycket på det nu, om hur det ska gå och var ska vi vara. Men jag har skaffat mig en snygg modell till jobbet.....eller hur J??? Jag säger inte mer om detta men jag hoppas jag kan lägga ut några bilder redan på onsdagkväll. Om min modell godkänner det förstås.
Jag är förresten hemma själv med Jenkan. Grabbarna åkte upp till stugan idag. Dom ville ut och fiska och träffa kompisarna där uppe. Jag fick ett mms tidigare på ett rasat partytält som vi har haft och målat panelen i. Inte vet jag men det verkar som det har varit storm där.
I morgon ska Jenkan på kalas och sen är det säsongsstart för Linus innebandy med tillhörande föräldramöte. Sen har mamma och pappa kommit hem från Norge så jag hoppas att vi hinner med att träffa dom en sväng.
Uppdatering......vi velar fortfarande men nu ligger nog julen närmast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0