090905

Heej....
Nu är vi uppe i stugan igen. Vi åkte dit igår i två bilar. Patrik är och jobbar idag så han ville inte riskera att någon bil inte skulle starta idag. Fjant eller hur....?? Min bil är ju fixad nu så den går så fint. Jag har som vanligt med mig min kamera så vi får väl se om det fastnar något på den den här helgen. Idag är det meningen att Fredrik med familj ska komma hit men Emil har varit sjuk i veckan så vi får väl se när dom ringer om dom kommer.
Ok nu är det rörigt men jag kommer att hoppa lite när jag skriver.
I torsdags åkte Karins dotter Tuva med oss hem. Tjejerna hamnade på studsmattan och hade jätteroligt. På kvällen lyckades jag fånga regnbågen med min kamera. I fredags var det dags för veckohandlingen. Jag tycker att jag gör inget annat än att släpa hem mat. Men är man fem i familjen så går det åt. Jag var även och gjorde ett besök på Ikea det blev ljus, några ugnsformar och en liten bokhylla som jag tänkte skulle stå i vardagsrummet. När jag kom hem var det dags för Robin att åka och ta bort en tand. Stackarn. Han som inte ens har lagat ett hål och så får han börja med massa bedövning. Tanden satt som berg men Robin var så himla duktig. Stark kille. Han fick en ny tid till nästa tand sen väntar tandställning. 
I fredags när vi kom upp till stugan var det 20° inne. Snart, snart kan vi tända en brasa när vi kommer upp dit. Naturligtvis har vi annan värme än ved men det är såååå mysigt att höra när det sprakar från vedspisen. Lite fix och trix med dom nya sakerna från Ikea och tända ljus på kvällen.
Och i morse när jag vaknade var det varmt inne men jag kunde inte hålla mig så jag satte fart på spisen och nu är det varmt så jag håller på att gå åt. Men mysigt är det =) 

    

    


Kommentarer
Postat av: mamma

oj så fina bilder specielt regnbågen.

2009-09-05 @ 14:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0