Andras bloggar

Det är en sak som jag undrar över...Jag tycker att det är ganska kul att läsa andras bloggar. Jag har några som jag läser dagligen. Alltid försöker jag också läsa fotobloggar för att få tips på lite allt möjligt. Men det är lite intressant för det finns vissa som kallar sig fotobloggar som inte borde få kalla sig så, blir så full i skratt när jag sitter och tittar på bilder som Jennifer har kunnat göra mycket bättre. En sak till som jag reagerar på är att alla och då menar jag alla som redigerar sina bilder i Photoshop..??? Min fråga är om dom menar Photoshop Elements eller det riktiga Photoshop CS4? Hmmm.....Jag menar alla dessa fjortisar som säger sig redigera i Photoshop Hallå!!! Har dom rika mammor och pappor för det programmet kostar ju från 8000:-. Eller orkar dom inte skriva ut hela namnet för PHOTOSHOP ELEMENTS. Dom flesta skriver PS och det kan ju vara vad som helst. Skit samma eller hur? Jag låter lite bitter där eller hur men rätt ska va rätt.
Men nu ska jag absolut inte klaga för det finns många riktigt bra fotobloggar som hjälper mig i mina tankar kring foto med allt vad gäller nya vinklar och nya motiv. Och mitt program Photoshop Elements är jättekul jag kommer på nya saker hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0